TRANSBUS SA FETESTI
Transport public local de calatori

Acasă | Înregistrare | Autentificare
16 Oct 2018, Marţi, 06:10
Bine aţi venit Vizitator | RSS









IMPREUNA IN FIECARE ZI
Meniu site
Statistici

Total online: 1
Vizitatori: 1
Utilizatori: 0

ANUNT

Consiliul de Administratie al SC TRANSBUS SA Fetesti anunta declansarea procedurii de selectie pentru pozitia de Director SC TRANSBUS SA, conform prevederilor OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice si HG 722/2016.

Conditii generale de participare :

- cetatenie romana,

- domiciliul pe raza municipiului Fetesti

- stare de sănătate corespunzătoare funcţiei pentru care candidează

- sa nu fie in situatii de conflict de interese sau incompatibilitati prevazute de OUG 109/2011 si Legea 31/1990 ;

- sa aiba capacitate deplină de exerciţiu;

- nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 6 din OUG nr. 109/2011, ori ca nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională;

- sa nu fi fost destituit dintr o functie publica sau sa nu ii fi incetat contractul individual de munca pentru motive imputabile salariatului, in ultimii 5 ani.

- sa nu figureze in evidente cu cazier judiciar

Conditii specifice/profilul candidatilor :

- studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta

- experienţă relevantă (minim 10 ani) în consultanţă, în management sau în activitatea de transport din cadrul unor întreprinderi publice ori societăţi din domeniul privat.

- la momentul depunerii dosarului candidatul trebuie să dețină, valabil, atestatul de manager transport de persoane. În mod obligatoriu, candidatul trebuie să fi deținut atestarea (și competențele certificate prin aceasta) cu minim 5 ani înainte de momentul depunerii dosarului. (Constituie criteriu opțional, fiecare an în plus peste cei 5 minimi obligatorii, și este apreciat ca și experiență relevantă. Fiecare an în plus va fi punctat conform matricei profilului de candidat).

- cunoasterea legislatiei aplicabile domeniului de activitate a societatii (transporturi)

- experienta in imbunatatirea performantei societatilor/ intreprinderilor publice

Documente necesare pentru depunerea candidaturii:

- CV în format Europass, redactat in limba romana (original)

- Cazier judiciar (original)

- Acte de studii/acte formare profesionala, atestat manager transport persoane (copie)

- Act identitate (copie)

- Documente doveditoare ale activitatii (carnet munca/ adeverinte/extras Revisal - copie)

- Dovada numirii în calitate de manager de transport -copie

- Adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (original)

- Declaraţie pe proprie răspundere care sa confirme acordul candidatului de a se procesa datele sale personale (formular 1 - original)

- Declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma ca nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 6 din OUG nr. 109/2011 ori ca nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională ( formular 2 - original)

- Declaratie pe proprie raspundere ca nu a fost destituit dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă prin motive disciplinare în ultimii 5 ani (formular 3 - original)

- Declaratie de conflict de interese (formular 4 - original)

- Scrisori de recomandare (minim 1, obligatoriu)-original

Selecţia se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal şi transparenţei şi cu luarea în considerare a specificului domeniului de activitate al SC TRANSBUS SA

Dosarele de candidatura constând în: CV în format european + originale/copii ale documentelor necesare pentru depunerea candidaturii + declaratii , se depun in plic inchis pe care se specifica: numele si prenumele candidatului si mentiunea "Candidatura pentru postul de Director al SC TRANSBUS SA Fetesti" pana la data de 15.07.2018, ora 12,00 la sediul societatii.

Candidaturile depuse dupa data limita de depunere nu vor fi luate in considerare.

Persoanele selectate pentru etapa a II a a procesului de selectie vor fi informate in scris prin posta electronica sau telefonic, iar persoanele al caror dosar de candidatura a fost respins, vor fi anuntate prin posta electronica asupra motivelor ce au condus la respingerea dosarelor.

Eventualele contestatii se pot depune, in scris, in termen de maxim 24 ore de la data comunicarii selectiei dosarelor, la sediul societatii.

Informatii suplimentare, detalii, criteriile de evaluare si selectie precum si modelul formularelor de declaratii se gasesc pe site-ul http://transbusfetesti.ucoz.ro/ sau la sediul societatii din Fetesti, str. Calarasi nr. 503, jud. Ialomita.

Autentificare
Căutare
Calendar
«  Octombrie 2018  »
LnMrMrcJoiVnSaDm
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Arhiva materialelor
Prietenii site-ului
  • Creaţi un website gratuit
  • Forumul Comunității uCoz
  • Manualul uCoz
  • Tutoriale Video
  • Magazinul oficial cu Șabloane
  • Cele mai bune exemple de website-uri

  • Copyright MyCorp © 2018 | Creator de site-uri gratuite — uCoz